Kankaanpään Galleria

Tutustu Gallerian monipuoliseen toimintaan facebookissa Kankaanpään Galleria.

Kankaanpään Galleriassa järjestetään vaihtuvia näyttelyitä, ks.  Näyttelykalenteri_2018 (pdf)

Kankaanpään Galleria on toiminut vv. 2013–2017 Kankaanpään Taiteilijaseura ry:n ja Kankaanpään Taideyhdistys ry:n ylläpitämänä näyttelytilana. Vuoden 2018 alusta ylläpitovastuu siirtyi kokonaan taideyhdistykselle taiteilijaseuran luovuttua toiminnasta.

Ks. Kankaanpään_Galleriassa_pidetyt_näyttelyt_2013-2017 (pdf)

Galleriatila sijaitsee Kankaanpään keskustassa vanhassa hirsirunkoisessa rakennuksessa. Näyttelytilan pinta-ala on 124 neliömetriä. Näyttelytila jakautuu neljään huoneeseen, myös käytävätilaan on mahdollista asettaa seinälle ripustettavia teoksia. Gallerian käytävä toimii läpikulkuna samassa kiinteistössä sijaitsevaan Taitokeskukseen.

Näyttelyaika on neljä viikkoa, sisältäen ripustus- ja purkupäivät.

Näyttelytilan vuokra on 200 €, Kankaanpäässä asuville taiteilijoille 120 €, Kankaanpään taidekoulun opiskelijoille 50 € ja Kankaanpään taideyhdistyksen jäsenille ilmainen. Teosmyynnistä ei peritä provisiota.

Galleria on avoinna keskiviikkoisin klo 12 -18, torstaisin ja perjantaisin klo 12 – 16 ja lauantaisin klo 11 – 14.

Näyttelyaikoja haetaan kerran vuodessa syksyisin vapaamuotoisella hakemuksella. Näyttelyhakemukset käsittelee Kankaanpään taideyhdistyksen galleriatoimikunta.

Yhteystiedot:

Kankaanpään Galleria – Facebook

osoite Jämintie 2D, 38700 Kankaanpää

sähköposti kankaanpaan.galleria@gmail.com

puh. 044 – 935 1619 (puhelut arkisin gallerian aukioloaikoina ke 12 – 18, to – pe 12 – 16)